5 Aug 2013

@NajibRazak @Khairykj MEGAT FIRDAUZ JANGAN TERLALU ANGKUH


SS dengar dua minggu lepas Datuk Megat ada berkata di Ara Damansara yang beliau menawarkan wang kepada jentera Dato Zein Isma untuk berpaling tadah dan ayat tersebut berbunyi begini, " kalau Dato Zein bagi 10 sen, saya up jadi 30 sen ".

Apa ni Megat? Sampai dah nak main rasuah-rasuah ni, kami tahu kamu mempunyai wang yang cukup banyak hasil daripada peninggalan rompakan arwah bapa kamu dulu,  tapi jangan sampai kamu nak beli perjuangan kami yang miskin ni.

Eloknya kamu cermin diri dan tengok apa yang kamu dah buat sebelum ni, bukan gunakan duit yang ada pada kamu untuk merasuah kami.

Kami tidak mudah dibeli kerana kami ada prinsip perjuangan, tidak kira sama ada Zein atau siapa sahaja yang melawan kamu, itu kami tak peduli, apa yang kami tau kamu memang tak layak duduk di kerusi nombor satu bahagian atas apa yang kamu pernah lakukan.
Kami takkan ambil pengkhianat parti untuk menjadi ketua dan kami juga bukan sebodoh Khairy Jamaluddin yang mengambil kamu untuk duduk dalam satu bangunan kerana kami lebih tahu siapa kamu.

Cukuplah kesilapan kami meletakkan kamu sebagai orang nombor dua di bahagian dan kami akan pastikan perkara tersebut tidak akan berulang kerana kami sudah mula sedar bahawa kamu tidak mampu untuk menjadi pemimpin dengan apa yang kamu lakukan dan tunjukkan di bahagian.

Semua perkara kamu anggap kamu boleh beli dengan kekayaan kamu, tapi sedarkah kamu Megat bahawa kami sudah mengesan darimana hasil kekayaan tersebut kamu perolehi.
Betul, ada yang ditinggalkan oleh arwah ayahanda kamu kepada kamu tapi bagaimana pula dengan ibu tiri kamu? Adakah dia mendapat hak dia sepertimana sepatutnya? Kamu tamak Megat kamu aniaya orang dan kami akan pastikan segala perbuatan kamu menganiaya orang akan terbalas.



Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment