2 Aug 2013

@NajibRazak @Khairykj 20 Dalil Kenapa Megat Firdauz Tak Layak Jadi Ketua Bahagian

Ini dalil yang pertama SS akan bongkar dan SS akan terus membongkar semua yang dilakukan oleh Datuk Megat sepanjang yang SS tau dan dari maklumat yang SS terima dan risik sendiri.

SS rasa Datuk Megat memang tidak layak langsung nak jadi Ketua Bahagian UMNO Bahagian Subang dengan apa yang dia dah buat selama ni.

Tambahan pula dengan sikap tidak amanah dia ni yang dah terbukti pada tahun 2012 masa dia jadi wakil kepada Dato Bushro dan perhubungan negeri dalam mesyuarat bahagian Ulu Selangor.

Masa tu SS dapat tau Datuk Megat telah mengalihkan undi G7 untuk Tan Sri Rozali.

Pada mulanya Tan Sri Rozali telah pun menang dengan mendapat undi tertinggi tapi kerana dengki terhadap Tan Sri maka undi tersebut telah dialihkan oleh Datuk Megat hingga membuatkan Tan Sri Rozali kalah.

Perkara ini telah dilihat sendiri oleh salah seorang Ahli JawatanKuasa Ulu Selangor hingga membuatkan Ketua Bahagian Ulu Selangor, Datuk Idris terperanjat dan tidak percaya dengan pengumuman keputusan yang dibuat.

Sekarang Datuk Megat bercadang untuk menjadi Ketua Bahagian? Dosa yang dia buat terlampau banyak sampai SS sendiri dapat rasakan kalau dia menjadi Ketua Bahagian pasti akan merosakkan UMNO bahagian Subang.

Orang UMNO di Subang perlu sedar satu perkara lagi yang Datuk Megat hanya akan menjana pendapatan dari apa yang dia perolehi sekiranya jadi Ketua Bahagian.

Orang macam Datuk Megat sesungguhnya amat tidak layak untuk menjadi pemegang tampuk pemerintahan di bahagian Subany sebab daripada segi pengiraan undi di Ulu Selangor pun jelas dia ni tidak amanah dan adakah dia akan memegang amanah jika menjadi Ketua Bahagian kelak?

Tepuk dada tanya iman, jangan tersalah pilih, kelak nanti akan lebih hancur lagi UMNO bahagian Subang oleh orang macam Datuk Megat.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment