21 Aug 2013

@Khairykj @NajibRazak Megat Firdouz Megat Junid pemimpin munafik

Dalam al-quran ada menyatakan bahawa tanda-tanda orang munafik adalah orang yang tidak menepati janji atau dalam kata lain orang yang menipu juga adalah munafik.

Megat Firdouz Megat Junid yang merupakan Setiausaha Politik kepada Menteri Belia dan Sukan ada ciri-ciri seorang yang munafik.

Kenapa SS cakap sebegitu? Sebab ada beberapa janji yang tidak ditepati oleh Megat Firdouz selaku Timbalan Ketua UMNO Bahagian.

Salah satunya ialah, janji yang diberikan untuk memberi sumbangan sebanyak 50 buah kerusi bagi kegunaan cawangan tersebut tetapi ianya hanyalah janji tinggal janji.

Begitu juga yang SS dengar tentang pemberian bantuan kerusi roda kepada seorang ahli yang memerlukan kerusi roda tersebut, ianya juga tinggal kenangan.

Orang macam Megat ni memang tak layak untuk menerajui bahagian Subang kerana bahagian Subang memerlukan seorang pemimpin yang mampu untuk melunaskan janji-janji mereka kepada ahli serta rakyat.

Bagi SS, dengan kekayaan yang dimiliki oleh Megat, tidak menjadi masalah untuk beliau memberikan sumbangan-sumbangan seperti yang dijanjikan oleh beliau, tetapi perkara itu tidak berlaku.

Apakah bahagian Subang masih mahu pemimpin seperti ini untuk menjadi Ketua Bahagian?

Cukuplah apa yang dilakukan sebagai Timbalan Ketua Bahagian, disitu kita sudah nampak siapa Megat Firdouz yang sebenar.

SS menyeru kepada ahli UMNO Bahagian Subang supaya sama-samalah kita menolak pemimpin yang sebegini demi untuk mengukuhkan UMNO Subang dan Selangor.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment