14 Sept 2013

@khairykj Jawatan SUPOL Megat Firdouz sementara pemilihan UMNO

SS rasa terkejut juga apabila dikhabarkan bahawa jawatan Supol yang disandang oleh Megat Firdouz sebenarnya hanyalah untuk sementara pemilihan agung UMNO yang akan berlangsung dalam bulan oktober nanti.

Selepas sahaja pemilihan maka Megat tidak lagi akan menjadi setiausaha politik kepada Menteri Belia dan Sukan.

Mula mula SS pun agak sukar untuk percaya perkara ni, tapi setelah SS fikir fikirkan, ada juga kemungkinan bahawa ianya akan jadi begitu memandangkan sehingga ke hari ini, Megat masih lagi tidak mengangkat sumpah sebagai Supol Khairy.

Apa dah jadi ni Megat? Betul ke apa yang SS dengar ni? Tapi kalau tak betul kenapa sampai sekarang masih lagi belm mengangkat sumpah sebagai Supol, atau Megat meminjam jawatan tersebut dengan memjnta bantuan Khairy?

Maklimlah, masa pemilihan 2008 dulu Megat dah tipu bekas Menteri Besar Selangor yang pada masa itu mahu bertanding sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia dengan berpaling tadah memberikan bantuan kepada Khairy untuk mencapai kemenangan.

Ini lah pemimpin yang akan lakukan apa sahaja demi untuk mencapai maksud dan niat buruk yang ada dalam hati dia.

Cuba bayangkan, orang yang dia panggil boss dan dipercayai oleh pemimpin untuk menjadi jentera pun di boleh permainkan, inikan pula perwakilan di bahagian Subang.

Nampak gayanya Megat akan cuba sedaya upaya untuk menipu orang orang Subang bahawa beliau adalah Setiausaha Politik kepada menteri dan apa yang SS tahu Megat sudah berjaya memperdayakan ahli jawatankuasa Gerakan Belia 4B Subang yang mengadakan kunjungan hormat kepada Supol Menteri di Kementerian Budaya dan Sukan kononnya.

Tapi nak buat macam mana pun kalau dah Megat ni memang kaki putar alam.

SS hampir terlupa nak cakap, nanti SS akan dedahkan perilaku Megat ni di Pulau Pabgkor hingga SS gelarkan dia sebagai peminat tegar Ribena.

SS akan dedahkan bagaimana Megat telah menghancurkan rumah tangga seorang puteri di bahagian Subang hingga Megat dikatakan terpaksa bernikah dengan puteri tersebut.

Nantikan ye Megat, SS akan bongkarkan semua biar seluruh rakyat bukan dahaj di Subang malah di seluruh negara tahu siapa Supol (agaknya palsu) Khairy Jamaluddin ni.


No comments:

Post a Comment