16 Sept 2013

@Khairykj apa kelulusan Megat Firdouz ?? Boleh bagi pengesahan ??

SS nak bagi tahu dekat sini pada Menteri Belia dan Sukan Malaysia, saudara Khairy Jamaluddin bahawa Datuk Megat Firdouz yang YB lantik sebagai Penolong Setiausaha Pemuda UMNO tu cuma lulusan SPM sahaja.

Bila ditanya kelulusan si Megat ni dia pasti akan mengatakan bahawa dia lulusan ijazah dari Birmingham tapi apa buktinya?

SS selalu dengar kalau lulusan ijazah ni sudah pasti ada Bachelor of apa-apa lah Hons apa-apa lah, tapi si Megat ni takde pulak semua tu.

Apa yang SS tau tentang si Megat ni, dulu dia ada masuk ke Universiti Islam Antarabangsa tapi tak habis belajar pun, sekerat jalan sahaja.

Ini disebabkan Arwah Tan Sri Megat Junid pada masa tu dah tak larat nak tanggung si Megat ni sebab terlampau banyak pakai duit untuk berpoya-poya tapi bukan untuk belajar.

Kemudia Megat memang dihantar keluar negeri oleh Arwah Tan Sri, tapi rupa-rupanya lagi hebat si Megat ni buat perangai dan lagi sekali dia balik ke Malaysia tanpa apa-apa sijil atau diploma atau ijazah.

Megat ni SS boleh gelarkan sebagai anak derhaka kepada kedua orang tuanya, sebab apa SS kata macam tu? Sebab Megat Firdouz telah mengecewakan kedua orang tua beliau dan setiap anak yang mengecewakan kedua orang tuanya adalah anak derhaka.

Kalau anak derhaka ini diangkat sebagai ketua bahagian, SS pasti akan hancur lagi UMNO Subang ni.

Jadi, para perwakilan UMNO Subang perlu menolak pemimpin seperti Megat Firdouz daripada menjadi Ketua Bahagian.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment