18 Oct 2013

Pecacai Megat Firdouz merepek dalam facebook

SS terbaca la status satu pakcik ni yang menjadi salah seorang cybertrooper kepada Megat firdouz agaknya, kalau nak diikutkan umur memang ayat yang dikeluarkan tak patut sangat.

Sampai kata YB Hajah Halimaton memihak kepada Datuk Zein Isma kononnya adalah satu tuduhan bodoh yang SS pernah jumpa dibuat oleh orang tua macam pakcik Sulaiman Kadir.

Jangan le menuduh macam tu pakcik, tak baik tuduh orang, tengok kelemahan calon yang kita nak bawa tu dulu, atau pakcik bercadang nak ambil Megat ni jadi menantu?

Lagi satu SS tengok dia ni punya lambung la si Megat dengan mengatakan Megat ada ijazah undang undang, malang sungguh nasib pakcik Sulaiman apabila ditipu hidup hidup oleh Megat.

Cuba tanya Megat tu pakcik, mana ijazah dia tu, silalah tunjukkan agar tuduhan tidak menjadi fitnah, bukan apa, SS cuma nak minta pencerahan sahaja daripada Tuan Lawyer buruk macam Megat ni.

Jangan le percaya bulat bulat apa yang dikatakan oleh Megat yang dah sememangnya bulat tu ye pakcik.

Lagi satu SS nak bertanya pada pakcik kita ni, agak agak Megat ada janjikan apa apa ke sampai kata nak letak jawatan sebagai ketua cawangan kalau Megat kalah?

Pejuang apa ke jadahnya kalau sampai macam tu sekali, kalau Megat kalah nak letak jawatan sama macam ada sesuatu yang akan diperolehi sekiranya Megat menang, tak gitu pakcik?

Jadi SS nak tengok sama ada pakcik Sulaiman Kadir nak letak jawatan atau tidak esok, sebab Megat dah tentu akan kalah, dan itu adalah doa daripada SS yang menderita akibat kerakusan nafsu syaitan Megat.

Nanti SS ceritakan kisah yang berlaku diantara SS dengan Megat ni ye.






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment