22 Oct 2013

Megat Firdouz mandi dengan air kencing

Kahkahkah..SS dah cakap, Megat jangan megah sangat dengan duit yang dia ada, ingat dia boleh beli semua orang ke? Silap la Megat kali ni.

Agak agak berapa ratus ribu habis malam pengundian hari tu? Ada ke 300 atau 400 ribu agaknya.

Yang SS nak gelak, malam pengundian Megat keluarkan cai tapi takde Timbalan, apa jadi dengan pendatang baru Dollah Mat? Pun kena kencing ke? Atau Dollah Mat kencing Megat?

Apa apa pun tahniah kepada para perwakilan yang memilih calon lain selain Megat untuk menjadi peneraju Bahagian Subang, kalau masih Megat alamatnya hancur lebur le Subang lepas ni.

Yang mana menyokong Megat pada hari pengundian macam mana? Yang berbisik bisik suruh undi 01 satu? Ada muka lagi ke nak mengadap Ketua Bahagian baru?

Lepas tu SS nak tanya pada Haji Sulaiman Kadir yang dalam facebook beriya sangat nak letak jawatan kalau Megat kalah, SS dengan rela hati nak buatkan surat perletakkan jawatan tersebut, cuma tinggal nak tandatangan saja lagi.

Kihkihkih, puas hati SS bila dengar Megat kena mandi dengan air kencing perwakilan, yang diberi tetap diambil, cuma nak memberi kena fikir 80 kali baru boleh.

Takziah untuk Megat atas kekalahan sebagai Ketua Bahagian, mungkin ini adalah pengajaran untuk Megat supaya pandang sikit pada kuasa ahli, bukannya cuba membeli ahli.

Selamat jalan Megat, harap harap lepas ni letak juga jawatan di Kementerian Belia dan Sukan tu, agaknya KJ pun dah menyampah.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment