13 Jun 2016

VIDEO !! KHAIRY JAMALUDDIN PERLI AZMIN ALI @NajibRazak @nohomar #scs93 #prksgbesar #kekalbn #inilahbudiman

Kah..kah..kah... selamber je KJ perli si Menteri Besar Jamban, Azmin Ali dalam ucapan beliau kepada pengundi di Sg Besar, diam tak diam je Menteri Belia tu kutuk dia.

SS rasa nak gelak pun ada, tapi memang itu la hakikat si Azmin lepas penamaan calon tempoh hari apabila, rakan rakan sekutu PKR bertanding sesama sendiri di PRK kali ni.

Tengok apa kata KJ dalam video dibawah...


Agaknya Azmin sekarang ni sedang berkira kira sama ada beliau masih mampu untuk menjadi Menteri Besar atau hanya mampu untuk bercita cita besar selepas PAS mengambil keputusan untuk meneruskan niat mereka masuk bertanding dalam PRK kali ini.

Walaupun Azmin pernah memberikan amaran keras kepada PAS bahawa anggota EXCO dalam kerajaan Selangor yang mewakili PAS akan digugurkan nampaknya tidak langsung memberikan kesan kepada PAS dan meneruskan cabaran untuk meletakkan calon.

Ini sudah pasti akan memeningkan kepala Azmin Ali yang mana kini 3 orang ADUN PAS merupakan EXCO kerajaan negeri dan jika mereka ini digugurkan maka sudah pastilah mereka ini nanti akan duduk di sebelah kerusi pembangkang dalam sidang dewan akan datang.

Untuk itu, sama-sama kita nantikan apa yang bakal berlaku selepas habis PRK Sg Besar nanti.

hariosss

No comments:

Post a Comment