13 Jun 2016

TERESA KOK KATA YB BUDIMAN HINA RAKYAT ?? MANA YANG HINA TU ?? @NajibRazak @NohOmar #scs93 #prksgbesar #kekalbn #inilahbudiman

Kecoh pulak si Teresa Kok ni mengatakan YB Budiman menghina rakyat dalam video yang SS masukkan dibawah, hina ikut mana agaknya tu? SS tak nampak pula ada kehinaan disitu sepertimana yang didakwa oleh Ah So sorang ni.


Cuba kalian semua tafsirkan pada SS, dimana yang menunjukkan YB Budiman menghina rakyat? Budiman dah kata "SALAM DUA JARI JANGAN LUPA UNDI BUDI", jadi dimana hinanya?

Mungkin Nyonya ni dah mabuk beer agaknya sampai semua benda nak dikata menghina, yang dia buat video menghina Perdana Menteri tu takde lak dia nak mengaku, pada hal seluruh rakyat Malaysia tau video yang dia buat tu memang ada unsur menghina.

Sudah-sudah la nyonya, tak payah nak politikkan semua benda, orang pun dah menyampah tengok muka kamu tu.