15 Jun 2016

AHLI PAN MULA HILANG KEPERCAYAAN PADA PEMIMPIN #scs93 #prksgbesar #kekalbn #inilahbudiman

Ahli PAN di Sg Besar nampaknya dah mula hilang keyakinan kepada penimpin mereka sendiri.

Semalam beberapa ahli PAN membuat satu keputusan yang amat drastik iaitu meninggalkan parti semasa dalam tempoh kempen pilihanraya yang sedang berlangsung.

SS pernah cakap yang pemimpin PAN ni cuma nak dapatkan duit tajaan dari DAP je dan sebab itu mereka meletakkan calon supaya adanya pertandingan.

PAN sendiri tahu bahawa mereka akan kalah, namun demi untuk menunjukkan kepada DAP bahawa mereka juga berani untuk bertanding, makan kali ini PAN masuk bertanding.

Kisah yang lain pula tak lain dan tak bukan ialah, PAN memang menjadi boneka kepada DAP apabila PAS mula sedar bahawa mereka sedang dicaturkan untuk memberi kemenangan kepada parti ultra kiasu tersebut.


1 comment:

  1. Untuk bukti pencairan W / A: +6281617538564
    Nama ******* Neni Syahir
    kota: ******** Bandung
    jumlah pinjaman: ****** Rp5,5 miliar
    suku bunga: ******* 1%
    @Twitter ikuti sekarang: *********** @AasimahaLoan

    Saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. Saya tidak tahan lagi. 4 November 2019, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI PERUSAHAAN PINJAMAN, yang akhirnya membantu saya dengan pinjaman besar untuk membayar hutang bank saya. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu-ibu Muslim yang memberikan perusahaan pinjaman besar milik sendiri, pemilik pabrik dan individu pribadi untuk meningkatkan kehidupan dan bisnis mereka. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia. Jika Anda menginginkan pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka. Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammer di blog ini yang tidak memiliki situs web di peta Google,. perusahaan pinjaman resmi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN memberi saya pinjaman Rp5,5 miliar dengan tingkat bunga sangat rendah untuk 1% seiring dengan pinjaman berjangka dengan persetujuan cepat dan pencairan mendesak. Jika Anda menginginkan kapita investasi yang besar dan Anda ingin membayar hutang Anda, segera terapkan dan berbahagia seperti banyak orang di sini.
                                          Batas aplikasi di bawah ini

    E-mail: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com

    ReplyDelete